YO HOMIES!


Hejsan allihopa, faaan! Att jag aldrig kan blogga varenda dag.. XD hehe
Igår var jag med Carro, Jenny, Eve, Mickis, Carolina, Jesper och Danne ute. Det var jävligt flummigt.
Jesper hade hittat en röd trehjuling med massa apor på. Jag och Caroline blir jätta kära i cykeln och vägrar att lämna ifrån oss den. Våra ben va ju lite för långa för den dära lilla trehjulingen så ja och carro turades om att putta. Eftersom att den va så hiiimla snabb så döpte vi den till PORSCHÄÄÄ! Nån som såg 2½ men när han brorsan hade köpt en röd porsche för hans mammas money och tjatade hela tiden om att den hette PORSCHÄÄ! Ja om ni gjorde de så fattar ni nog det roliga i det hela XD

Så, vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit på IKEA och köpt massa småskit, varför blir kvittot alltid över 1000 spänn när man e där även fast man bara ska kolla på saker, så himla skumt. Sen så drog vi vidare till Kista centrum för att kolla på lite höstkläder. Jag köpte två tröjor på JC. Men mer shopping blir det vär nästa lördag när man ska in till stan.  Bilder lägger jag in senare.
 
allt som man köpte på IKEA:

Två koppar med två fat.
Myskläder (ja vet, skumt va)
Tofflor
Sarvetter
Lampa
Ljus
sånna hära lampor som man sätter in i en hållare
tavla... hmmm minns inte mer

Nu ska jag göra iordning mej, ska på in till stan och äta middag, myyys :D

Hörs senare <33

jkjk
 
Ser ni apan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0