WOHO!

Gud! Vilket  mirakel! Har bara lite magknip nu! Och de betyder att ja inte behöver följa med till landet!! :D:D
Men jag får inte röra på mej så mkt för då får jag ont i magen -.- suck, men det är bättre än att ligga och krampa i sängen och grina och tycka synd om sig själv för att ingen verkar fatta hur ont det gör hehe.
Jag har sen igår kärat ner mej i min ProViva som börjar ta slut nu men den lindrar min smärta!!! Uscha vad det där lät töntigt, mobba inte!

Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag vara med Malin, har inte sett henne på tre dygn nu! KATASTROF! Hehe
Inte för att nån behöver veta det så har jag varit sminklös i 6 dar nu, lite uppfriskande. Plus att man itne behöver stå i timmar (typ 5 min) för att få bort allt smink och skit, häöhä

Nu ska jag duscha hörs later, hälsningar en glad ANNA :D <33


Dagens låt; Martina Topley Bird - Need One


sdfd

Min älskade vän.... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0