SO FIERCE!

Tjah, nu har jag blivit sjuk.. hostar typ upp blod.. eller jag vet inte men det smakar järn när jag hostar XD Men ja ska till grönan imorn. Och Becka kommer vid fem så det är snart det.

Malin var jätteduktig. Hon gjorde ju en modevisning med Make Up Store idag :D Men jag orkade inte stanna till tre för ja, som sagt, förkylningen tar kol på en XD
Så nu har jag precis badat som har satt på mej myskvällen så nu mår jag ganska bra, men snoret börjar komma tillbaka.
Undra varför man måste ha sånt äckligt i kroppen igentligen.. jaja de e bakterier.. blabla, men ändå liksom hehe

Nu ska jag kolla på bilder från Kap Verde, det får mej på bra humör :D


26 dar kvar

fhfh

En trött Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0