haha ja jo..

jo.. de där med att blogga oftare höll ju itne riktigt, men jag har en förklaring, hade nämligen 3 läxor igår och de går faktist före bloggen. Men idag så har jag inga planer.


Imorgon börjar dansen.. wooohoo!!! Asså alla mina kompisar började för liksom två veckor sedan och Malin hon ska ha sin tredje danslektion på onsdag liksom... så jävla dåligt asså!

Okej, nu ska ja berätta som va så flummigt. Jo de va sä hära att Gabrielle och Matilda hade planerat att vi skulle fly från Sverige ( då menar de ut i skogen tpy 2 km utanför skolans område -.-) för att Ryssland skulle ha anfallit Sverige och sprängt marra kärnkraftverk så att vi kunde vi dödade av radioaktiviteten.. man ba ookej.. först så gick vi på de men när de satte på den så kallade radion (som va ett inspelat band) så fattade vi att de va planerat. Men de va ganska lärorikt för att nu vet man vad man ska ta med sej, själv dog jag liksom med mej två mackor, ett äpple, loka, kläder.. liksom skulle itne pass vara nödvändigt liksom ? XD Aja men det va lite kul, och sen på fredagen så fick vi typ hemkunskap på arabiska för att det va de landet som vi hade flytt till. Och alla som vill veta så kommer iv i tidningen på onsdag (vallentuna tidning eller nåt sånt), TITTA INTE! XD
Nu ska ja ut och springa lite, hörs sen.

,,    jkjk   kjkj   kj

Ja, de ser ju sååå dramatiskt ut.. XD


Kommentarer
Postat av: Mickis

Titta där är jag! pekar på mig X')

2008-09-17 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0