d:fi eller DAX?

Sorry för dåligt uppdaterande. Hihi.

I onsdags när jag var och handlade så skulle jag köpa hårinpackning, a när jag står där dåra så kom det en liten kille som såg ut att vara 11 med sin mamma.
Att se en dröm gå i uppfyllelse, det svåraste beslutet på hela veckan.
Den lilla pojkens första WAX burk. Skulle han använda DAX wax eller d:fi? Ojoj, det är frågan! Tyvärr så kunde ja itne följa hela samtalet för då skulle det bli lite misstänksamt.
Men det var ingen syn jag gillade, att se en början av igelkotthår, mouli tröjor, lacoste skor, och såklart märkesjeans med två snoddar på benen, you name it.
Ja ni kanske vet vilka jag pratar om.

Nej, lite min deprimerande saker nu!
Imron ska jag till täbban och titta på Malin gå en modevisning med Make Up Store, ska bli spännande! Och från lördagkväll till söndag ska becki sova hos maj och så ska vi sedan till grönan på söndagen. Hoppas bara jag inte blir mer sjuk.
Har liksom ont i halsen, och förkyld. Allt det alltid ska va nägot jävla problem med min himla kropp... suck.

Hoppas ni e friska iallafall!
Jusde, ska börja med en nedräkning till Kap Verde! Asså förlåt om jag tjatar men det va fan 2 år sen ja åkte till ett varmt land vid kusten! (förutom sverige)

27 dar kvar

fgj

 dg

Kommentarer
Postat av: becz

Jag är frisk!! :D

Krya på dej <3<3<3<33<3<3

2008-09-27 @ 10:12:08
URL: http://becz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0