Dans, PLETTY GIRL!!

Tjo allihopa, snart är det dags för dans! Eftersom vi inte kommer att ha någon uppvisning så kommer vi ha olika låtar varje gång (hoppas). Den låten som vi hade förra veckan suger verkligen, haha!

Dagen har varit helt okej, förutom att ja har så jäkla ont i magen, alla tror att jag har någon form av stressmage men grejen är ju att det går över och kommer tillbaka precis när man har ätit, väldigt konstigt tycker jag. Dags för ett äpple.
Hörs senare, ikväll blir det kanske också en ny design, hade tänkt mej en lila eller en brun.

Vad tycker ni? höhööö det är fråågan!

Jag och Malin diggar gubben med den äckliga handen i Scary movie 2 haha,
vi diggar mest middags scenen xD






Kommentarer
Postat av: queenpeach

har också haft sjukt ont i magen men när jag stressat av lite på sista tiden har det lagt sig!kolla gärna in min blogg och webshop:D

2008-09-16 @ 20:50:08
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0