Dans 18.00, och banankull XD

Najs, det regnar och jag ska cykla hela vägen til dansen, och de tar typ 25 minuter om man cyklar snabbt. Mna bah; jäähu!

Nu ska jag berätta det onödigaste i världen, kul va!?
Idag, har det varit en helt vanlig skoldag. Vi trodde att vi itne skulle ha matte och idrott för att läraren var hemma och tog hand om sina sjuka små knoddar. Men helt plötsligt så kommer hon, det tyckte inte jag om... -.- Vem vill ha matte och idrott när man kan få sluta 11.30 liksom? Men ja, det gör väl inte så mkt, ja slutade ändå vid två så hehe. Och det ända vi vi gjorde var att leka banankull, och från och med då så hittade ja min nyta favorit lek XD. Haha, men seriöst! Det va aaskul. Liksom man nästan längtade efter att bli kullad, men man kan ju inte bara stå där, för då kan ju betygen sänkas ;)

Dags att göra iordning sig, även fast de e typ två timmar kvar tills man ska åka XD

fg

En bild från gotland 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0