oops och skräckinjagande syner :/

Ojojoj, inget bloggande på hela helgen.. fyy anna.. haha skoja.

Nu en liten sammanfattning om helgen. I fredags så hade jag lust att veta mer om Twin towers som sprängdes av sjuka terrorister. Ah och då såg jag ett klipp på youtube där man fick se folk att falla fån 400 m höjd. Det var sä jävla hemskt för man hörde och såg hur de smashades i marken. Och nej jag hade inte förväntat att se det, och jag skulle helst aldrig velat göra heller. För jag satt och grät och höll för ögonen, men hela klippet var ju liskom inte det. Det handlade mest om vad som hände och om folk som vara anhöriga till dem som dog.

Men tänk att fatta beslutet att antingen bli inbränd eller hoppa från världens högsta hus, de hade liksom inget val!
Och de värsta e ju när de faller, vad tänker de på då liksom. De tar ju kanske 5-6 sekunder liksom.. nä usch!

Nu till roligare saker, i lördags så var jag och mamma inne i stan och shoppade lite saker, köpte bland annat, en blus, en kofta, ett par beiga byxor och ett par stövlar. Sedan så köpte vi också en parfym och Basiron som min hy inte klarar för att den e för känslig.
Har mänligen knott och torr, svidande röd hy över hela ansiktet. Även fast jag bara tog på de ställerna där det va finnar, och jag lovar, jag har inte finnar överallt.. bara på hakan och pannan liksom -.- Så man bara längtar efter att spola ner ansiktet i kallt vatten.. jävla kropp, först magen, sedan förkylning.. sen torr hy... nästa då? Öroninfammation till Kap Verde eller som jag fick mitt i Thailands semestern för 3 år sedan.. nej fan heller! Och sen på vägen hem så fick vi gratis 1 l burkar med energi dryck.. MONSTER ENERGY!  De stod me stora jeepar med hög musik och ett tryck på och gav ut dryckerna, jago hc mamma trodde att de va ett skämt, att de gjorde reklam för monstertrucks.. njaa de va väl lite fel uppfattning XD Sen trodde jag att de gav ut alkohol till ungdomar för såg typ 15 åringar som satt och drack de, seeen så såg jag energy texten, och dååå fattade jag XD

Resten va inte så intressant.. va med klassen på kvällen också, Malin hade fått för sig att säga tudeluuu med ett övertöntigt vinkande med fingrarna när kille/killar går/cyklar/åker moppe.. whatever. Men vafan, vi kommer ju ändå inte träffa de igen och man såg ju inte ens vilka de va, de va ju mörkt!

Ojoj nu blev det ett långt inlägg, nu ska jag inte slösa eran tid mer. Sleeptime!





Blus; ZARA - 399 kr
Kofta; Gina Tricot - 249 kr
Byxor; Gina Tricot 299 kr
Skor (syns ej tyvärr); Park West - 999 kr



MOOONSTEER! Den var faktist ganska god.. okej den smakade osm vanlig energi-dryck xD

Kommentarer
Postat av: Bea

älskar monster! vad händer idag?

2008-10-07 @ 05:07:55
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: emilia engberg

fina kläder:)

2008-10-11 @ 14:21:58
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0