Grey's anatomy

Tja, ni missar väl inte Grey's anatomy nu på femman!
Det gör itne jag iallafall, gud vilken tvnörd jag är alltså. XD

Idag så blev min lygg klippt (äntligen).
Efter en månad så kan jag äntligen se klart! Och visst man kan klippa själv men jag vill inte riskera något för ja är en perfektionist så om det blir minsta lilla fel så blir ja arg xD Plus att det inte kostar nånting, jo kanske att ta sig in till stan men liksom.. ah skit it. Hittade skitfina kläder på Zara också. Men det va ju så himla ruggit så vi tar det när det är lite finare väder.

Imorn ska vi filma, vi ska göra en reklam på verktsan, det ska bli skit kul! haha, vi har gjort ett rengöringsmedel som heter GO CLEAN! Haha och mottot är.. SLÅR ALLT!!
Visst de e oseriöst men kul hääh.

Jag tycker att barn har blivit så snälla och omtänksamma på skolan, föut så ville de bara kasta bollar på en och anklaga en för att ha förstört deras koja i skoken när man inte ens var där (okej, de händer fortfarande). Och nu så håller de upp dörren för en och pratar med en istället för att springa iväg och tro att vi e stora, fula, äckliga monster som ska ta deras rosa eller blå gummistövlar. Framtidens generation tar plats!

Back to grey's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0