7 dar kvar och jäkligt äckliga kolera dryck..

Oj, inget bloggande på sista tiden?
Nej för jag har inte orkat, och har ett matteprov imorn som jag har repeterat lite på.

Vad har ni gjort i veckan då? Själv har man inte gjort så mkt, imorgon har jag utvecklingssamtal... hoppas det går bra hehe (A)

nu är det bara 7 dagar kvar! 4 i skolan hähähä XD Sen bär det av till Kap Verde!!
Och de dära bajsiga tabletterna som man ska dricka, smakar som avslagen äcklig, varm hallon soda.. uuusch, jag fick kvälningar (eller hur det nu stavas) Det va så himla äckligt bara. Kanske inte har berättat det men nu är mitt anslikte som vanligt igen... men min lugg växer som bara den, klippte mej för typ 2 veckor sedan.. redan 2 cm för lång.. men ska klippa mig antingen på onsdag eller veckan efter lovet, beror på vad mamma tycker! Nu ska jag lägga mig och mysa i sängen.. e hungrig.. får ju inte äta något nu.. tog ju drycken för ca 15 minuter sen.. måste vänta en timme. Då sover ju jag hehe.

Hejdå, önska mig lycka till imorgon nu ! <33





Jag i April, intressant va?!

Kommentarer
Postat av: becz

kom hem nu :)<3

2008-10-27 @ 09:38:35
URL: http://becz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0