shong shaaaagh!

haha cool rubrik va? XD Nu är andra dan avklarad, slutade 14.10 idag (wooohoo, hehe) Och jag känner just nu väldigt glad, har ingen aning varför men iallafall hehe.
Tänker inte berätta vad som har hänt idag för att det kommer tråka ut er direkt så ja hoppar över den saken x).

Men jag måste säga att jag är väldigt glad över att Pännys kanin mår bra nu :D (och jenny ofc)
Jo de e såhär att Jenny kom inte till skolan idag för att hennes kanin inte mådde så bra. (tänker inte gå in på detaljer)
Så ja, nästan hela dagen har vi oroat oss för lilla tussens skull :D <3

Snart är det dags att sätta sig i bilen, för ja och mamma ska åka och kolla på kläder. Ja vet de e såååå intessant XD!
Men det hände en ganska kul sak för mej men det vill ja ej säga vad hihi, ÄNTIGEN HAR JAG EN HEMLIS!
Hehe för igår, när ja, Malin, Tilda och Jenny snackade så hade jenny en sak som hon hade berättat för malin för att malin hade berättat en sak för henne (alltså en hemlis).
Gud va töntigt de låter med hemlis, vi ska komma på ett annat ord.. hmm... en ingen-får-veta-grej, DÄR SATT DEN!
Iallafall så ville jag också veta den ingen-får-veta-grejen så ja försökte komma på en ingen-får-veta grej, och det gjorde jag!. Men det va inte riktigt en ingen-får-veta-grej hehe men de va ju iallafall en ingen-får-veta-grej... hehe.. och NU har jag en ingen-får-veta-grej... shaaiises, undra hur måånga gånger ja har sagt mitt nya cooooola ord nu xD

aja skitsamma, see ya later alligator!

Om jag räknar rätt så är det 6 ingen-får-veta-grej ord, fan nu blev det 7...




fgfg

Min underbara kise miiiiissan <333

ghgh


Kommentarer
Postat av: linnea

nee va söt katt <33

2008-08-30 @ 10:36:28
Postat av: karin

gud va söt

2008-08-30 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0