Scones

Sitter här och smaskar på lite scones och kusmi te (A).

Asså gud va frukost kan vara gott ibland, hehe.
 Men man blir så jävla mätt på det, ha har bara ätit en och de känns som om ja ska kräkas om jag äter mer. Fan.. nu lät de ju som att det va äckligt, men hööhööö nnä de va det ej.
Har en konstig känsla att inte så många fattade den där meningen.. men skitsamma.

Vet ni, i lördags när jag var med Carro på landet så kom ja på världens coolaste rim;

Hej!
Jag är coool
Jag badar i brun utan sool..
I en poool

Bra va?! Hehe

Nu ska ja.. hmm vad ska ja göra.. har lust att kolla på film, men ja har ingen bra.. eller så kanske jag ska fortsätta titta på det usla pogrammet Jay leno show där en gråhårig kjockis drar sina skittråkiga skämt om salamimackor och italienska brats som ska lära sig koka spagetti... huh unrda hur de skulle gåå... nää de vill jag absolut inte göra.

Aja skitsamma. pussar



cc

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

vart hittade du avsnitten?

2008-08-18 @ 11:09:45
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Angelica

frukost är det absolut godaste som finns ju, helst tee av alla olika sorter, det går inte att vara utan :D

2008-08-19 @ 01:36:07
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0