packat och klart

Nu har jag packat allt man ska ha till skolan imron, pennskrin, mapp, pengar till nycklarna, viktigt att veta lappen, inneskor och väskan såklart hehe.
Och det är väldigt mysigt för på måndagar så börjar jag 10.25 oh slutar 14.05 typ hehe, för elevens val kan inte börja än för att lärarna måste ju titta på vad vi har valt för val.

Nu är bara den stora frågan vad man ska ha på sej, hade tänkt min svarta vest med en t-shirt och ett par jeans, eller nån tunika.. eller shorts.. hmm beror på vad det blir för väder.. hehe.

Glömde att säga det i de andra inläggen, har varit på landet i helgen hehe, om de va nån som inte fattade inlägget; bada. Typ.. hehe

jyjyj
Mappen ska jag bara ha tills jag hittar en annan, skorna med (hoppas jag, de e ju såå coola -.-), en pärm och en pennkorg med färpennor och övestrykningspennor.

df  ----->   fg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0