Kort kort och skola imorgon

Kort hår blev det, är riktigt nöjd, luggen förblev kort men det långa och slitna håret blev till lite kortare än axellångt page, riktigt nöjd, och så fick ja ju också min mousse som både ja och mamma ska andvända eftersom båda har ju ganska kort hår nu hihi, ja hon klippte ju 21 cm kortare så nån skillnad borde ju klass LAVAN ÅR 8 se XD.

Ja vet, vårat namn e astöntigt men alla andra heter kristallen, opalen, graniten, smaragden, vulkanen.. man ba, kan man inte ha lite vanligare namn som 7: a, 6: b eller nåt sånt.. Men nej vi ska ha nått nytt och fränt.. jo verkligen. Men det ska ju änd bli ganska skönt att börja skolan igen. Ni vet, komma tillbaka till de gamla rutinerna och allt hehe.

Nu ska jag kolla på tv en stund och tvätta av mej sminket <33


tt   ---->  ju

Skillnad va?! haha het lugg ja hade på den första bilden xD (lång)

Jusde, vet ni! Ja slog ett rekord på att dricka upp en chai latte! Malin brukar liksom dricka upp sin på typ 7 min medan ja dricken en lika stor på typ 25 ? Nu drack ja typ halva påväg tillbaka till frissan, och de e liksom 500 meter från en espresso house på stureplan XD Hela tog typ kanske 15 min? XD

Kommentarer
Postat av: Becz

va fint de bleev :)<3

2008-08-22 @ 12:55:56
URL: http://becz.blogg.se/
Postat av: MH

Snygga bilder i headern! :)

2008-08-22 @ 21:46:49
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0