Klippning nästa

Huuh.. om en timme.. om en ynka timme, sitter jag där framför spegeln och grubblar och fråga marina ( min frissa) hur jag ska klippa mej, men ja tänker inte avslöja något.. höhöö för jagf har nåra tankar.

Ska gå om ungefär 2 minuter.. hehe.
Idag så har jag mest slappat, ätit ravioli
(tredje dagen i rad XD (?) ) och kollat på tv och sovit.. alltså en jäkligt tråkig dag, har tänkt på klockna 16.00 heela tiden XDXD haha nej så farligt är det faktist inte, ja tycker att de e ganska skönt är man klipper sig och speciellt när man e klar, om man e nöjd dåra. Men ja älskar liksom hur håret blir, dom blandar ju massa produkter med varandra så att det blir LEEEN OCH LÄTT OCH FÅR MYYYCKEET VOLYM  XD.

oj time to go pusspuss, wish me luck !

f

Satt och nördade mej lite framför webben, som sagt. Hade inget att göra XD

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Har också en sån halsduk! Va söt du ääääär! :D puss på dig <33

2008-08-21 @ 17:20:54
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0