goood kväll!

Hääjsäään, älskar Evas (Carolines mammas) nya dator, det är en sån där liten son men gan vrida skärmen på och ha den sedan som pekskärm, hhuhuhu.
Det krävs inte så mycket att få en liten människa som jag att bli sysselsatt, hehe så nu sitter jag här och skriver lite hehe.
Har inte skrivit på hela dagen ju för att jag har ju varit på dansläger med Tilda, och de va skitkul tycker jag, när veckan e slut ska vi ha lärt oss 4 heeela danser, det är ganska mkt men om det sitter när man över så kommer man ju ihåg det när man dansar :D
Och samma himla sak hände idag med, när jag kom ut från dörrarna för att cykla hem så började det spöregna och åska precis när ja kom till cykeln.. man ba jääääähu!!

Nu ska ja gå och leeka med Cajlajni! Haha misstolka detta inte!

<33 pusspuss skriver mer ikväll, annie the queen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0