Godmorgon!

Tjolahopp, ny bloggdesign kommer ikväll. Jag tycker att den som jag har nu är lite tråkig, inte för den andra kommer bli ssåå mkt roligare så blir den coolare iallafall.
Idag så ska ja åka till Singö, det ligger typ lite utanför öregrund och så ska vi hämta några hissgardiner i Norrtan också så. Det kommer bli fullt upp idag, yeah!
Och min ipod är laddad, det har varit heeelt död i typ en och en halv månad nu för att ja aldrig har orkat laddat den XD.
Woohoooo.
Imorgon så bär det av till schtekiga Täby igen, och då får ja träffa maaaaaliiiin! XD

Nej nu måste jag duscha, vi ska åka om en timme typ så ja känner mig lite stressad. hehe

bajbaj <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0