God natt!

Haha, kan man tänka sej. Har nästan suttit en hel kväll framför datorn och bara läst bloggar, och dessutom inte bloggat själv.. hahah de va allt knasigt bert!

Ah nu ska jag snart sova iallafall, hårdträning på dansen liksom, har redan träningsvärk men inte så mkt satt man inte kan gå.
Vet ni, ja stör mej skitmkt på folk som stavar fel på världens lättaste ord (nämner inga namn). Asså de gäller även om man bara skrev fel på tangentbordet (ja ska egentligen inte säga nåt) men ja tycker att det kan vara jobbigt att läsa liksom.. bara för det så är jag extra noga i detta inlägget så att allt blir rätt, så typiskt mej asså xD

Nu ska vi se satt inte inlägget blir för långt, för då blir det också tråkit och jobbigt för oftast så läser ja inte inlägg som är typ tio cm långa och helt fullproppat med ord så nu ska jag ta det kort. Hehe som tur va så regnade det inte precis när ja kom ut från dansens dörrar (jehu) som det hände igår och i förrgår (?) Så å då kunde ja cykla hem utan att bli blöt hehe. När man va klarduschad och klar så kom mamma hem. Ja trodde att ja kunde få lite fritid eftersom ja precis hade kommit hem från en 8 timmars träningspass i rad nästan, mendå skulle vi ner till täbban för att köpa ögon remower,
ooh lite swengelska dära! XD Men ja ska inte säga nåt för de va jag som ville åka och köpa det så xD Men den som jag köpte var i allafall L´réals demaq expert. Den var ny och såg ganska snygg ut så ja köpte den, och den va asbra! Allt smink åkte bort efter lite gnuggning bara, för ja brukar annars få stå en kvart och få gråa ögon efteråt, så trevligt asså. Och såklart så valde ja den rosa, hihi min favoritfärg (A)

hejdå, skriver mer imorn pusspuss <33


fgfg

Gud va konstigt mitt finger ser ut XD aja no big deal, happy meal

Kommentarer
Postat av: fia

vill du tjäna ihop till gratis smink? testa detta!

superlätt & smart!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=74126

2008-08-13 @ 09:51:08
Postat av: Jessica

hade den removern förut. den var riktigt bra =) tror att jag har lite kvar ngnstans i en låda, ska leta reda på den ;P

2008-08-18 @ 09:12:58
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0