Första skoldagen

Idag har ja typ inte bloggat alls, men har itne haft sån stor blogglust, men nu har jag det! Idag så hade vi första dagen i skolan, invigde den nya skolan.. och vi hade fått en ny no lärare, mattelärare och rektor, de sak nog bli ett ganska roligt år iallafall.
Vi gick mest igenom schemat och frilufsdagar och grupper.
Det va ganska najs för ja börjar 09.40 varje måndag och slutar 13.50 varje fredag, man ba jäähuu!

hihi

gillar mitt hår väldigt mkt (A) ursäkta men ja hade liksom tänkt på denna frilla i typ en månad så hehe.

Nu ska jag vara lite frän och sätta in en "dagens låt"; Death cab for cutie - The ice is getting thinner

Underbar låt tycker jag!



xxx

Bild på mej i min heeta pyjamas, men den jäkeln ville inte vinkla sig åt rätt håll (bilden asså).. hehe jaja, mobba mej inte för mkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0