3 dan

Yoooo!
Ingen blogglust idag, kom precis hem. Har varit och handlat mat till imron. Vi ska ju paddla imorgon, och jag har ingen regnjacka! -.- Men som tur var så har man ju en granne vid namn caroline som kanske kunde låna ut en till moi, hehe.

Och ja, igpr va ju jag och mammsing och kollade på kläder, tänkte köpa en par björn borg trosor, men ja de fanns bara tråkiga randiga.. inte roligt XD Men jag hittade en cool kofta på filippa k men jag vet inte ens varför jag nämde det för den kostade 1300 på rea och sen såg precis likadan ut som en på h&m och topshop, men det var nått jättefint material så.. hehe, nu till saken! Jag köpte ett par jeans från Acne jeans, skitcoola. Om ni vill kolla på dem så går ni in på google och söker på HIP CONFIDENT. Ja och då ser man en länk till deras´hemsida. Pallade inte att lägga in en bild bara hehe.


Hörs senare (kanske (A) )<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0